Hoe ik werk
Als je hulp van mij denkt te kunnen gebruiken, kun je vrijblijvend contact met mij opnemen via telefoon of e-mail. Dat kun je ook doen als je eerst nog wat meer informatie wilt.
Het kennismakingsgesprek vindt altijd plaats waar jouw vraag zich afspeelt, dus bij jou thuis. Ik kom bij je langs om samen de huidige en gewenste situatie in kaart te brengen, en te bespreken wat ik voor je kan doen.
Samen stellen we doelen vast. Daarna schrijf ik een plan van aanpak en maak ik een inschatting van de benodigde tijd. Natuurlijk krijg je dan ook een offerte. Als je hiermee akkoord gaat, maken we een eerste werkafspraak. Het kennismakingsgesprek is gratis en verplicht je tot niets; ook als het niet tot een vervolg komt.
We gaan samen aan de slag. Hoe lang een afspraak duurt, hangt helemaal af van jouw wensen en mogelijkheden. Dit is minimaal twee uur en maximaal één dagdeel van vier uur.
Hoeveel werkafspraken er daarna volgen, hangt af van de opdracht. Soms is de vraag binnen een paar uur opgelost en soms binnen enkele weken. Het kan ook zijn dat je voor lange(re) tijd ondersteuning nodig hebt. Als dat zo is, evalueren we samen met regelmaat hoe de stand van zaken is, en of we het plan van aanpak moeten bijstellen.
Als jij tevreden bent over het resultaat van de opdracht, ronden we deze af.
Heb je behoefte aan nazorgcontact, dan ondersteun ik jou nog enige tijd op afstand. Dit kan telefonisch, via WhatsApp of via e-mail.
Wat jouw vraag aan mij ook is, ik lever altijd maatwerk. Dat betekent dat ik aansluit bij jouw situatie en wensen.
Ik help en coach je bij het hele proces, maar uiteraard beslis jij altijd zelf over jouw eigen spullen. Ik doe alles in overleg, met respect voor je privacy en eigendommen. En vanzelfsprekend gooi ik nooit iets weg wat van jou is.
Als je hulp van mij denkt te kunnen gebruiken, kun je vrijblijvend contact met mij opnemen via telefoon of
e-mail. Dat kun je ook doen als je eerst nog wat meer informatie wilt.